• Все буде Україна!

  • Разом переможемо!

Купівля офісної техніки. Міфи та факти

Добавлено: 30 октября 2019
Купівля офісної техніки. Міфи та факти

Міф 1

Не варто купувати дорогі комп`ютер або принтер.

  • -Офісна техніка має зовсім інше навантаження, ніж домашній комп`ютер або принтер. І тут не слід виявляти скупість. Якісні речі завжди коштують дорожче. Також зверніть увагу на те, що ціна апарату, названа продавцем або задекларована в прайсах компаній, може мати мінімальну комплектацію. І дешева, на перший погляд , техніка потягне за собою додаткові витрати.

Міф 2

Багатофункціональна техніка не завжди себе виправдовую. Зручніше користуватися окремо принтером, копіювальним апаратом або сканером.

  • -Звичайно, можна зайняти майже весь офісний простір різноманітною технікою, але як показую досвід солідних компаній, набагато вигідніше користуватися багатофункціональною технікою. В даному випадку можна не тільки розвантажити приміщення, а й зекономити на обслуговуванні техніки.

Міф 3

Навіщо купувати техніку відомих брендів, адже можна вибрати щось дешевше.

  • -Не завжди дешева техніка невідомих брендів відповідає вимогам якості. Недарма сервісні інженери, обслуговуючи принтери говорять, що головне - собівартість друку кожної сторінки. І тут є пряма залежність: чим дорожче пристрій, тим дешевше коштує друк. До того ж, відомі бренди надають певні гарантії на свої продукти.

Міф 4

Сучасна техніка складна в обслуговуванні, тому краще працювати на старій моделі.

  • -Сьогодні на ринку офісної техніки діє багато компаній, які надають не тільки послуги обслуговування, а й саму техніку. В цьому випадку, наприклад, варіант покопійного обслуговування дозволяє оперативно і з мінімальними витратами часу і грошей організувати офісний документообіг.Фахівці компанії Віатек підкреслюють, що в вартість такого обслуговування вже входять витратні матеріали, необхідні профілактичні та сервісні роботи, включаючи виїзд фахівця і доставку витратних матеріалів. Тож, не треба відмовлятися від сучасної техніки та послуг сервісних компаній.